top of page

4 Bikes Specialized MTB Team


Nog niet zo lang geleden schreef ik het Craft Ten Tusscher Team heb verlaten. Toen schreef ik er nog niet bij wat ik dan daarna ga doen.

Het begon allemaal met een Belgische vriend. De vele weekendjes naar onze Zuiderburen werden er steeds meer totdat ik besloot dat het gemakkelijker was om maar naar België te verhuizen en daar te gaan studeren. Inmiddels ben ik er wel achter dat het wel heel gemakkelijk en fijn is om in België te wonen, zeker omdat ik daar samen met Jeff in een gezellig appartementje woon. De studie daarentegen is verre van gemakkelijk en toch nog wel even wennen... En vanaf nu ga ik dan ook nog voor een Belgisch MTB team rijden. Het 4 Bikes Specialized MTB team.

Hier het volledige bericht:

4-bikes MTB team combineert XCO met Enduro

Het mountainbiketeam zal volgend jaar zijn repertoir uitbreiden. Waar de focus het afgelopen jaar voornamelijk op XCO lag, zal het team in 2017 nu ook te zien zijn tijdens de enduro wedstrijden. Met Olivier Bruwere als nieuw teamlid is niet alleen het oude ‘two racing’ team van Jeff Luyten en Olivier weer terug bijeengekomen maar is vooral een bekende naam uit de Enduro wereld binnengehaald. Daarnaast krijgt het team volgend jaar ook een vrouwelijk (en Nederlands) tintje met de komst van Britt van den Boogert die de overstap naar de elite gaat maken. Het voltallige team gaat dus bestaan uit Jeff, Olivier en Britt. Ook de sponsoring breidt uit en staat het team voor een vernieuwend project waarmee ze hopen medebikers en sympathisanten te engageren. Hierover binnenkort meer nieuws.


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page