top of page

Nieuw Jaar, Nieuw Team


Allereerst iedereen de beste wensen voor 2015! Dat het een geweldig, gelukkig en gezond jaar mag worden. Nu het nieuwe jaar net ingeluid is het ook tijd om eens duidelijk op mijn site te zetten wat ik komend jaar ga doen. Een oplettende MTB-volger heeft misschien al het een en ander gehoord. Afgelopen jaar heb ik voor het eerst geprobeerd mijn studie (technische geneeskunde) te combineren met het mountainbiken. Zelf vind ik dat deze combinatie met zeker niet tegengevallen is en hoewel ik echt pas echt lekker ben gaan rijden toen ik vakantie kreeg kijk ik wel terug op een heel mooi jaar. Ik heb een paar rondes op kop kunnen rijden bij het NK (helaas niet lang genoeg, verbeterpuntje voor dit jaar), kunnen winnen in Zoetermeer, ben 15e geworden op een World Cup en bovenal heb ik vooral erg van het mountainbiken genoten. Het SBJ biketeam heeft me hierbij geholpen om dit te bereiken. Als ik het niet zo naar mijn zin had gehad, waren deze resultaten ook niet mogelijk geweest. Toch heb ik besloten om volgend jaar uit te komen voor het nieuwe team van Ten Tusscher. Ik begin me steeds meer in te burgeren als Enschedeër en dit gaf weer mooie nieuwe kansen voor volgend jaar. In mijn eerste jaar als student heb ik ook boven de winkel van Ten Tusscher gewoond. Zo voelt de winkel ook wel een beetje als thuis komen. In het begin heb ik zeker wel de moeite genomen dat iedereen me kent. Ik heb mijn pinpas daar geblokkeerd (lees hier het hele verhaal) en kom eens in de zoveel tijd langs omdat ik te lui ben om zelf mijn banden op te pompen. Dit jaar ben ik dan wel een paar huizen verder op gaan wonen maar nog steeds zit ik in dezelfde straat. Komend jaar wil ik weer een stap zetten en vooral de Bundesliga’s, de Benelux cup en de Europeese World Cups zijn op mijn kalender te vinden. Ik kijk er zeker naar uit om er een mooi jaar van te maken en heb er nu in ieder geval al het vertrouwen in!

Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page