top of page

Benelux Cup Beringen


De eerste foto’s van het parcours circuleerde al een tijdje op internet en lieten weinig aan de verbeelding over. Het zou een lastig parcours worden met een aantal mooie hindernissen. Toen ik zaterdagochtend aankwam voor een “korte” parcourscheck waren het ook deze hindernissen die maakte dat de parcourscheck wat langer werd dan gepland en zelfs in een deel, voor mij niet te doen was. Ach ja, het was die avond nog mooi weer genoeg om terug te komen.

Zondagmiddag om iets na 13 uur ging het startschot en gelijk met het fluitje was ik weg. En ja als je dan toch goed zit, ga ik die positie niet zomaar meer los laten. Als tweede begon ik aan de klim maar bovenaan begon ik toch iets te goed te merken dat ik wat diep was gegaan. Ik zakte wat verder terug en met een hoop adem te kort dook ik de het bos in. De eerste ronde liep het allemaal net niet zo lekker. Maar daarna ging er een klein knopje om en begon ik maar te genieten. Ik weet van bijna iedereen waar zij langs het parcours stonden en hoe ze zich verplaatst hebben, dus je kan zeggen dat ik niet helemaal goed gefocust was, maar het hielp me om meer te genieten van het parcours, de mensen en de wedstrijd. En ik begon steeds lekkerder te rijden en ik begon weer mensen in te halen. Uiteindelijk ben ik als 9e gefinisht en met een blij gevoel.


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page