top of page

Benelux Cup Eupen


De Benelux Cup van Eupen is alweer een hele tijd terug. Toch nog eventjes een klein verslagje. Na een goede startklim draaide ik achter Githa Michiels als tweede het bos in. De lange startklim was me toch nog wat zwaarder gevallen dan dat ik gehoopt had en ik moest eventjes iets rustiger aan doen. Na de eerste ronde lag ik nog altijd samen met Alicia Frank op een tweede plek.

Hoewel ik het wel gezellig vond om met Alicia samen te rijden kreeg ik in de tweede ronde toch een gaatje en lag ik nog maar alleen op de tweede plek. In de laatste ronde werd het toch nog eventjes spannend toen ik mijn voorband lek reed. Ik kon er nog wel redelijk goed mee door rijden maar werd wel bang dat Alicia me nog in zou halen. Alicia was zo vriendelijk om op hetzelfde stuk haar achterband lek te rijden. Dus ze kwam niet meer dichterbij en kon ik als tweede finishen.


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page